به مناسبت روز جهانی کار و کارگر انجام شد؛

تقدیر اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارکنان دانشگاه از نیروهای خدمات، فضای سبز و تأسیسات

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۰ کد : ۲۷۶۰۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۸
همزمان با روز کارگر، حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و رئیس و اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارکنان دانشگاه از نیروهای خدمات، فضای سبز و تأسیسات تقدیر کردند.
تقدیر اعضای شورای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارکنان دانشگاه از نیروهای خدمات، فضای سبز و تأسیسات

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به مناسبت روز کارگر، محمد سالاری شهرستانک، رئیس پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) کارکنان دانشگاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای شورای پایگاه بسیج با حضور در محل کار نیروهای فضای سبز، خدمات و تأسیسات از تلاش‌های صادقانه و وظیفه شناسی این قشر زحمت‌کش تقدیر کردند.
در این دیدارها که در محوطه دانشگاه و محل کار تلاشگران در این عرصه انجام شد، حجت الاسلام جعفری و اعضای شورای پایگاه بسیج، ضمن تبریک خجسته روز کارگر، از همت و خدمات شایسته این عزیزان قدردانی به‌عمل آوردند. رئیس نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در این دیدارها با اشاره به اینکه یکی از وظایف بسیج قدرشناسی است، گفت: زحمات و خدمات شایسته شما موجبات رضایت‌مندی دانشجویان و دانشگاهیان را به ارمغان می‌ آورد.
شایان ذکر است، پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) از سال گذشته در مناسبت‌های مختلف با حضور در محل کار همکاران دانشگاهی از خدمات آنها تقدیر می‌نماید.

آخرین ویرایش۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳