همزمان با برگزاری پویش ملی در بهشت انجام شد:

همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه دانشگاهیان دانشگاه بیرجند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۳ کد : ۱۲۹۳۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۸۷
همزمان با برگزاری پویش ملی در بهشت، دانشگاهیان دانشگاه بیرجند با تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان در پویش همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه شرکت کردند.
همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه دانشگاهیان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، پویش دانشگاهیان دانشگاه بیرجند با عنوان همدلی کریمانه و کمک‌های مؤمنانه همزمان با سراسر کشور و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند به فراخوان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، کانون زنان و خانواده برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: در دومین پویش کمک‌های مؤمنانه از سوی دانشگاهیان 100 بسته غذایی با ارزشی بالغ بر 160میلیون ریال تهیه گردیده است که مابین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند افزود: در هر بسته غذایی اقلامی شامل برنج، ماکارونی، پنیر، روغن، خرما و مرغ وجود دارد که مابین نیازمندان و مستمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش ملی "در بهشت" گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح پویش ملی در بهشت در بخش‌های مختلف قرآنی، کتابخوانی، آموزش‌های مجازی، کنش‌گری و شبکه مجازی و مساوات و همدلی برگزار شده است که جمع‌آوری کمک!‌های مؤمنانه دانشگاهیان در قالب بخش مساوات و همدلی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه این پویش همگام با سراسر کشور و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان به راه افتاده است، بیان داشت: به یاری خداوند دانشگاهیان دانشگاه بیرجند برای دومین‌بار با همراهی خود به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شتافتند.

آخرین ویرایش۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰