جشنواره مجازی «من دیگرما» ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۳ کد : ۱۲۹۵۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۵۵
 جشنواره مجازی «من دیگرما» ویژه دانشجویان سراسر کشور در بستر اینستاگرام در ۱۸بخش در محورهای « من و خلوت با خدا»، «من و رفیق معنوی»،«من و رسانه»،«من وقرآن وعترت» و «من وکارآفرینی» تا پایان خردادماه در حال برگزاری می باشد.
جشنواره مجازی «من دیگرما» ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دانشجویان علاقمندان شرکت در بخش «من، قرآن و عترت» می توانند آثار صوت و یا ویدئو (نهایت ۲ دقیقه) تلاوت با خوانش ترجمه  قرآن کریم ، خوانش و ترجمه نهج البلاغه، خوانش و ترجمه صحیفه سجادیه  و حفظ سوره یاسین و حجرات خود را تهیه و  ارسال کنند تا در صفحه جشنواره بارگذاری شود و در نهایت به سه اثر برتر از لحاظ لایک، کامنت و اشتراک گذاری جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

بخش «من و رفیق معنوی» ویژه مبلغین و روحانیون است، تصریح کرد: برای شرکت در جشنواره بایستی در فضای مجازی صفحه ای حول محور موضوعات خود ایجاد کرده و محتوای مفید و کارآمد خود  در قالب(پرسش و پاسخ، پایخ به شبهات و سخنرانی) را به اشتراک بگذارند. در نهایت سه صفحه از لحاظ تعداد دنبال کننده، کارآمدی محتوا و درگیری مخاطب به عنوان برگزیده انتخاب می شوند.

بخش « من و خلوت با خدا » می توانند مداحی و خوانش ادعیه «رمضان ، شعبان ، رجب و زیارات»، دلنوشته «من و دلتنگی اعتکاف ، من و شبهای قدر ،من واحیاءنیمه شعبان »، تولید محتوا«عکس نوشته ،کلیپ برای مناسبتهای اعتکاف ،روز پدر ،روز مبعث و....» جهت شرکت در جشنواره ارسال کنند تا در صفحه اینستاگرام جشنواره بارگذاری شود، افزود: در این بخش نیر به سه اثر برگزیده به لحاظ لایک، کامنت و اشتراک گذاری جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

بخش «من و کارآفرینی» باید صوت و ویدئوهای آموزشی خود از فن و حرفه زودبازده، کسب درآمد از فضای مجازی و آموزش هنرهای دستی و تجسمی را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند ضمن اینکه آثار بخش هنرهای دستی و تجسمی باید با حفظ رعایت شئونات اسلامی حتما به صورت ویدئو کوتاه باشد.

بخش « من و رسانه» نیز مربوط به نشر پست های صفحه جشنواره با ذکر آدرس، دعوت دوستان و دنبال کردن صفحه جشنواره است.

جوایز هربخش۵و۳و۲میلیون ریال می باشد.

علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان خرداد ماه1400 به آدرس اینستاگرامی   MAN_DIGARE_MA@ ارسال نمایند.

آخرین ویرایش۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰