برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی خانواده

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۶ کد : ۱۳۰۰۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۸۴
مراسم بزرگداشت روز جهانی خانواده توسط مرکز مشاوره و درمان، امور بانوان و خانواده و با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور بیرجند به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی خانواده

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم بزرگداشت روز جهانی خانواده با حضور دکتر احمد خامسان ،رئیس دانشگاه بیرجند و دکتر صفاری، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400 به‌صورت مجازی برگزار شد.
دکتر خامسان ضمن تبریک عید سعید فطر و عرض خیرمقدم به همکاران و مهمانان جلسه، اولویت اول دانشگاه بیرجند را خانواده نام برد و افزود: تقویت بنیاد خانواده باعث کاهش مشکلات اجتماعی می‌شود.
دکتر صفاری ضمن اشاره به روند روبه‌رشد مشکلات اجتماعی، اقتصادی و .. که باعث ایجاد مشکلات در خانواده شده‌است، نیاز به مصالحه، مدیریت تعارض، حل مسئله، احترام متقابل، صداقت، توکل و ایمان، گوش دادن و تعامل صادقانه و عادلانه را برای ایجاد آرامش در خانواده لازم و ضروری دانست.
وی حمایت اعضای خانواده از همدیگر را واکسن سلامت روان  در ایام کرونا نامید و گفت: ما باید برای دست یابی به این واکسن، خودمان را در شرایط کودک و همسر خود قرار دهیم تا باعث ایجاد بالندگی در خانوده شویم.
در ادامه نیز دکتر طالبی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور به ارائه سخنرانی علمی با محوریت خانواده سالم پرداخت.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰