به مناسب دهه سرآمدی آموزش برگزار شد:

وبینار نگاهی به زندگی و آثار بانوان هنرمند ایران معاصر

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۹ کد : ۱۳۰۲۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۶۲
وبینار نگاهی به زندگی و آثار بانوان هنرمند ایران معاصر به مناسب دهه سرآمدی آموزش و با همت دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه، همراهی باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، انجمن علمی فرش و انجمن علمی تاریخ و  دانشکده هنر برگزار شد.
وبینار نگاهی به زندگی و آثار بانوان هنرمند ایران معاصر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با دهه سرآمدی آموزش وبینار نگاهی به زندگی و آثار بانوان هنرمند ایران معاصر روز دوشنبه 21 اردیبهشت 1400 در بستر سامانه وبینارهای دانشگاه بیرجند به‌صورت مجازی برگزار گردید.
در این وبینار دکتر مژگان خیرالهی، عضو هیأت علمی دانشکده هنر  به معرفی سه بانوی هنرمند معاصر ایران، بانو کلارا آبکار، بانو ایران درّودی و بانو فرح اصولی به عنوان افراد شاخص در حوزه هنر نقاشی ایرانی در حوزه­ی نگارگری سنتی و نقاشی مدرن پرداخت. در ادامه این جلسه برخی آثار این بانوان هنرمند به نمایش درآمد و معرفی شد.
همچنین وی ابراز امیدواری کرد این نشست مجازی مقدمه‌ای برای برگزاری برنامه­‌های مشترک دانشکده هنر با دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه، باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد باشد.

آخرین ویرایش۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰