برگزاری اولین کمیته معماری منظر دانشگاه

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۵۰۳۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۵۲۹
اولین کمیته معماری منظر دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ در حوزه ریاست برگزار گردید. 
برگزاری اولین کمیته معماری منظر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه کمیته معماری منظر دانشگاه، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه ضمن اشاره به اهمیت دو بعد بصر و بصیرت منظر دانشگاه، بر نقش آفرینی موثر این کمیته در پیشبرد امور برنامه ریزی، طراحی و اجرای محوطه سازی در فضای باز دانشگاه اشاره کرد.
در ادامه، سایر اعضای کمیته شامل؛ دکتر خلیل نژاد، مدیر روابط عمومی و رئیس دانشکده هنر، دکتر ضیائی، عضو هیأت علمی دانشکده هنر، دکتر علی آبادی، عضو هیأت علمی دانشکده هنر، دکتر بیات، عضو هیأت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص وجوه مختلف معماری منظر دانشگاه و اهمیت رسیدگی به فضاهای خالی و بلااستفاده، ایجاد اتصال فضایی بین ابنیه دانشگاه از طریق منظر و محوطه، توجه به نیازهای انسانی در منظر و ایجاد اولویت بندی در  پروژه‌های منظر به بیان نظرات خویش پرداختند.
همچنین دکتر خراشادی‌زاده، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و مهندس یعقوبی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی و حسن زاده، رئیس اداره پشتیبانی در خصوص جزئیات جذب و اختصاص بودجه و سوابق قبلی برگزاری کمیته فضای سبز و پروژه‌های در دست اقدام صحبت کردند.
در پایان مقرر گردید این کمیته به طور منظم تشکیل شده و ضمن احصای اولویت‌های منظرسازی دانشگاه، از این پس به عنوان بازوی مشورتی و تخصصی حوزه ریاست دانشگاه در خصوص عمل نماید.

آخرین ویرایش۱۸ شهریور ۱۴۰۲