برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۵۱۲۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۷۱
جلسۀ ستاد گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس دانشگاه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در سالن شکوه شرق دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه ستاد گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس که با حضور تمامی اعضا برگزار گردید، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه ضمن تسلیت ایام ارتحال آخرین سفیر الهی و معلم اخلاق و نیز شـهادت کریم اهل بیت (ع) و همچنین ولی نعمت خراسانی‌ها حضرت امام رضا (ع) توضـیحاتی را در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقـدس ارائه کرد. ایشان با اشاره به نقش بانوان در حرکت‌های انقلابی، بیان داشت که حدود 3 درصد از شهدای والامقام جنگ تحمیلی را بانوان تشکیل می‌دهند.
در ادامه این جلسه مقرر شد، در هفته دفاع مقدس، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام در پردیس‌های دانشگاه انجام شود. برگزاری مسابقات ورزشی همگانی، آذین بندی و فضاسازی، برپایی نمایشـگاه تجهیزات دفاع مقـدس و برگزاری جشـنوارة شـعر دفاع مقدس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اسـتان خراسان جنوبی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
همچنین مقرر شد دیدار با خانوادة شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در طول هفتۀ دفاع مقدس انجام شود. برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس، برپایی محفل شبی با شهدا با حضور یکی از ایثارگران دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشگاهی، اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج)، طرح جمع آوری لوازم التحریر برا ی کودکان کم بضاعت، برگزاری جلسه نقد یکی از کتاب‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه در حوزه و ... از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه بیرجند است.

آخرین ویرایش۲۷ شهریور ۱۴۰۲