جلسه مشترک فرماندار خوسف و رئیس دانشگاه بیرجند

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۵۴۳۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۹۹
جلسه مشترک فرماندار خوسف با رئیس دانشگاه بیرجند روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
جلسه مشترک فرماندار خوسف و رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه سیدعلی حسینی، فرماندار خوسف به چالش‌ها و ظرفیت‌های شهرستان خوسف اشاره کرد و به سیاست این فرمانداری در جهت استفاده از ظرفیت‌های علمی برای حل مشکلات تأکید کرد.
وی  همچنین از دانشگاه بیرجند تقاضای همکاری و تعامل در خصوص حل چالش‌ها و استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان را داشت.
در این نشست، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه ضمن خوش آمدگویی از نگاه ویژه فرمانداری به حل علمی مسائل تشکر کرد و با برشمردن ظرفیت‌های کاری موجود، به اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه بیرجند در راستای موضوعات شهرستان خوسف اشاره کرد.
سپس، دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به امکانات دانشگاه و ظرفیت سازی‌هایی که در دانشگاه به منظور ارائه خدمات به جامعه و صنعت فراهم شده اشاره کرد. در ادامه بخشی از چالش های موجود در شهرستان خوسف  بیان شد و راهکارهای عملیاتی ارائه گردید.
همچنین، دکتر اکبری رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بر آمادگی مجموعه دانشگاه جهت فعالیت و مشارکت در بخش‌های مختلف شهرستان خوسف و ارائه راهکارهای حل مشکل تاکید کرد. ایشان پیشنهاد برگزاری جلسات تخصصی در سطح شهرستان خوسف با حضور ذینفعان و نمایندگان تخصصی دانشگاه را ارائه کرد و به نحوه همکاری مشترک پرداخت.
در نهایت پیش نویس تفاهم نامه ای توسط فرماندار خوسف در اختیار  رئیس دانشگاه قرار گرفت و مقرر شد برای شروع این همکاری‌ تفاهم نامه همکاری متقابل بین دانشگاه بیرجند و فرمانداری خوسف منعقد گردد.

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۲