همزمان با نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌های کشور

دبیر هم اندیشی دانشگاه به عنوان دبیر برتر و فعال کشور معرفی شد

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۵۵۶۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۳۴۶
در نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌های کشور، دکتر سیدهمایون فرهنگ‌فر، دبیر هم اندیشی دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از دبیران برتر فعال هم اندیشی در سال جاری معرفی شد.
دبیر هم اندیشی دانشگاه به عنوان دبیر برتر و فعال کشور معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  همایش دبیران هماندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور، با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سوم و چهارم آبان‌ماه جاری در شهر مشهد مقدّس برگزار شد.
همایش مزبور با شعار "نقش دفاتر هم اندیشی به‌عنوان حلقه‌های میانی در ارتقاء سرمایه اجتماعی" همراه بود. در همایش فوق، 235 نفر از دبیران هم اندیشی دانشگاه‌های وابسته به وزارتین عتف و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شرکت داشتند.
در این همایش رئیس مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان کشور با اهدای لوحی ضمن قدردانی از مساعی و کوشش‌های بی دریغ دکتر سیدهمایون فرهنگ‌فر، دبیر هم‌اندیشی دانشگاه بیرجند، ایشان را به عنوان یکی از دبیران برتر فعال هم‌اندیشی در سال جاری معرفی کرد.
این اجلاس با هدف آشنایی با دبیران جدید هم‌اندیشی، برگزاری نشست‌های صمیمانه دبیران هم‌اندیشی با یکدیگر، مرور برنامه‌ها و همفکری برای اجرای برنامه‌های جدید و همچنین آشنایی با مسائل روز و معرفی دبیران فعال و برتر کشور برگزار گردید.
شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیّه اجلاس، تعدادی از دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور که به‌عنوان دبیران برتر فعّال هم اندیشی برگزیده شده بودند، مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردیدند.

آخرین ویرایش۰۸ آبان ۱۴۰۲