شرکت عصر شگرف دانش بنیان شد

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۵۶۹۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۰۶
شرکت عصر شگرف به عنوان شرکت فعال در حوزه برنامه نویسی تحت وب مجوز دانش بنیانی دریافت کرد. این شرکت با تیم اجرایی متشکل از دانشجویان دانشگاه بیرجند در پارک علم و فناوری بیرجند مستقر است. محصول دانش بنیان شرکت عصر شگرف "فروشگاه ساز وب از تو" است.
شرکت عصر شگرف دانش بنیان شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، فروشگاه ساز وب از تو ، محصول دانش بنیان شرکت عصر شگرف می‌باشد. هدف اصلی این محصول ساخت سایت و کمک به راه اندازی کسب‌و‌کار‌های آنلاین می‌باشد.
کاربران می‌توانند به همراه فروشگاه ساز وب از تو در کمتر از ۳ دقیقه، با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن و بدون نیاز به کد نویسی صاحب فروشگاه اینترنتی دلخواه خود شوند. وب از تو محصولی نوآور و دانش بنیان است که به کاربران کمک می‌کند تا بدون دردسر‌ و به راحتی هرچه تمام تر سایت فروشگاهی کاملا مستقل، با دامنه اختصاصی دلخواه خود را داشته باشند.
رابط کاربری ساده و کاربر پسند، ۱۴ روز استفاده رایگان، قابلیت اتصال به درگاه‌های بانکی،مدیریت آسان سفارشات، قالب‌های متنوع، طراحی قالب‌های بهینه برای لپ‌تاپ و موبایل، قیمت مقرون به صرفه و بازدهی بالا، ارائه اپلیکیشن PWA، بهینه شده برای موتور‌های جست‌و‌جو و سازگاری با پلتفرم‌های تبلیغاتی و مدیریتی برخی از ویژگی های فروشگاه ساز اینترنتی وب از تو  است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه ساز وب از تو و ساخت سایت می‌توانید به نشانی webazto.ir مراجعه کنید.

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۴۰۲