حضور بانوان بسیجی دانشگاه در همایش تبیین معجزه مادری

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۵۸۹۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۵۴
همایش تبیین معجزه مادری با موضوع عملیات فرهنگی، تبلیغی فاطمیه (س) با حضور بانوان بسیجی دانشگاه چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حضور بانوان بسیجی دانشگاه در همایش تبیین معجزه مادری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همایش تبیین معجزه مادری با موضوع عملیات فرهنگی، تبلیغی فاطمیه (س) با حضور بانوان بسیجی دانشگاه، چهارشنبه 1 آذرماه 1402 در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید. این همایش با اجرای پویش حریفت منم و همراهی بانوان بسیجی آغاز شد. حجت‌الاسلام و الامسلمین سالاری، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در همایش، در خصوص پویش حریفت منم، مسئله غزه، حماسه آفرینی مردم غزه، سبک تربیتی بچه‌های غزه و به خصوص سبک تربیتی شهدا مطالبی ارائه کرد. وی در ادامه با تاکید بر الگو قرار دادن سیره زندگی حضرت زهرا (س) به فرمایشات حضرت آقا اشاره کرد و افزود: امروزه علاوه بر جهاد تبیین، توجه ویژه‌ای به جهاد فرزندآوری داشته باشید.
در ادامه جناب سرهنگ قاسمی مسئول بسیج ادارات سپاه خراسان جنوبی به موضوع بحران جوانی جمعیت و فرزندآوری که به عنوان یک بحران در کشور در چند سال آینده اتفاق خواهد افتاد اشاره نمود.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان میتوانند جهت شرکت در پویش "حریفت منم" نام و نام خانوادگی خود را به شماره 3000212 پیامک نمایید.

آخرین ویرایش۰۱ آذر ۱۴۰۲