جلسه معارفه دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ رشته روان‌شناسی برگزار شد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۸ کد : ۲۵۹۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۲
مراسم معارفه دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ رشته روان‌شناسی، روز چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور صمیمانه و پرشور استادان و دانشجویان این رشته، به همت انجمن علمی روان‌شناسی و با همکاری مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه بیرجند در محل ساختمان شهدای ۱۶ آذر، سالن مهندس امینی برگزار شد.

در این مراسم اعضای محترم هیأت علمی گروه روان‌شناسی، دکتر محمدرضا اسدی‌یونسی، دکتر محمدحسین سالاری‌فر، دکتر سمانه خزاعی، دکتر هادی صمدیهء و دانشجویان ورودی 1402 روان‌شناسی حضور داشتند. در ابتدای مراسم دکتر اسدی‌یونسی مدیر گروه محترم روان‌شناسی ضمن عرض خوشامد و تبریک به دانشجویان گرامی، درباره رشته روان‌شناسی و وظایف دانشجویان در فراگیری همزمان متون علمی و مهارت‌های مرتبط سخنانی را بیان کردند و به معرفی بازار کار و جنبه‌های کارآفرینی این رشته پرداختند.

در ادامه دکتر سید علیرضا ذوالفقاری رهنمودهایی را در زمینه‌های تحصیلی، زندگی در دوران دانشجویی و استفاده بهینه از دوران دانشجویی داشتند و شیوه نامه‌ها و مقررات آموزشی در طول دوران دانشجویی را به طور کامل توضیح دادند. سپس خانم علی‌آبادی، کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه بیرجند به معرفی بخش‌های مختلف مرکز مشاوره، کانون همیاران سلامت روان، مربیان همتا و انجمن علمی روان‌شناسی پرداختند و اشاره کردند فعالیت در دانشگاه را از همین ابتدای ورود به دانشگاه جدی بگیرید و خودتان را برای حضور در جامعه توانمند کنید.

آقای اسلامی راد، مربی همتای رشته روان‌شناسی به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداختند و راه‌های ارتباطی خود را جهت انتقال تجربه‌هایشان در اختیار دانشجویان قرار دادند. اجرای موسیقی زنده توسط تیم توانمند کانون موسیقی دانشگاه بیرجند و پخش کلیپ سرود دانشگاه، پخش کلیپ معرفی گروه روان‌شناسی دانشگاه بیرجند و پخش کلیپ معرفی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه بیرجند از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در ادامه از دانشجویان با تقدیم هدیه‌ و کیک پذیرایی شد. در پایان به رسم یادگاری با اساتید گروه روان‌شناسی، دانشجویان نوورود 1402 رشته روان‌شناسی و عوامل اجرایی مراسم عکس یادگاری گرفته شد. این مراسم با استقبال دانشجویان نوورود همراه بود.

آخرین ویرایش۰۸ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :