مراسم نکوداشت استاد فرهیخته عرصه آموزش و پژوهش و سلامت روان برگزار شد

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۵۹۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۹
این مراسم به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی با همکاری پردیس علوم رفتاری، گروه روانشناسی، انجمن علمی روان‌شناسی و کانون همیاران سلامت روان، ۴ آذر ۱۴۰۲ در سالن بشارت برگزار گردید.

ابتدای جلسه دکتر موسوی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند ضمن عرض خیر مقدم به اساتید و دانشجویان به بیان اهمیت وجود و حضور استادان بزرگی چون دکتر میترا راستگو مقدم پرداخت و گفت: وسعت و توسعه‌ای که افرادی چون دکتر راستگومقدم در فضای علمی ایجاد کرده‌اند بسیار قابل تقدیر است و ان شاء الله الگویی باشند برای نسل جوان تا افرادی را تربیت کنند که آینده‌ساز این مرز و بوم باشند.

در ادامه دکتر حسین شکوهی، رئیس پردیس علوم رفتاری ضمن تأیید سخنان دکتر موسوی به بیان فضایل اخلاقی دکتر راستگو مقدم پرداخته و از تلاش‌های دلسوزانه ایشان در عرصه سلامت روان، آموزش و پژوهش قدرددانی نمودند.

همچنین دکتر اسدی یونسی، مدیر گروه روانشناسی به بیان ویژگی های اخلاقی و علمی دکتر راستگو مقدم پرداخته و از دلسوزی و تلاش بی وقفه ایشان در پیشبرد علم و دانش یاد کرد و گفت: ایشان فراتر از نقش‌های رایج و رسمی تعریف‌شدۀ اداری، یکی از ریشه‌های استوار دانشگاه بیرجند است.

همچنین اساتید پیشکسوت دکتر هادی پورشافعی، دکتر علی عسگری، دکتر محسن آیتی، دکتر اسدالله زنگویی، خانم دکتر ثاقب جو، خانم دکتر طاهر پور و تعدادی از دانشجویان گروه روانشناسی در مورد ویژگی‌های اخلاقی و علمی خانم دکتر به ایراد سخنرانی پرداختند.

این مراسم با تقدیم هدایا به دکتر میترا راستگومقدم و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

آخرین ویرایش۰۶ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :