معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد:

دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌ها؛ تضمین پایداری اقتصاد استان

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۶۱۲۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۶۵
همزمان با برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، دکتر جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، بعدازظهر دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ با حضور در نمایشگاه دستاوردهای حوزه پژوهش، فناوری و فن بازار، گفت: دستاوردهای حوزه پژوهش استان را در این نمایشگاه شاهد بودیم.
دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌ها؛ تضمین پایداری اقتصاد استان

به گزارش  روابط عمومی و اطلاع‌نی دانشگاه بیرجند،  دکتر جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: پژوهش ها و آنچه در این نمایشگاه ارایه شده است تجلی علم، دانش و فناوری‌های جدیدی است که در آینده‌‌ نزدیک ، باعث تحول در بخش صنعت و اقتصاد استان خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، آینده را متعلق به دانش‌های برتری دانست که اندیشمندان برتر از آن بهره گرفته و برای تولید اقتصاد پایدار ، دانش بنیان و دانش محور که مورد نیاز استان و منطبق با محدودیت‌های مختلف منطقه در زمینه‌های آب، تغییرات اقلیمی و... است به کار می رود . 
دکتر اشرفی تاکید کرد: دستاوردهای پژوهشی که در این نمایشگاه عرضه شده است استان را بیمه می کند و تضمینی برای تداوم پایداری اقتصاد خراسان جنوبی است. 
وی با اشاره به گفت و گو‌ با غرفه‌داران و پژوهشگران دستگاه ها افزود: این معاونت با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان و کارگروه‌های مرتبط، با پارک علم فناوری استان تفاهم ‌نامه‌ها و توافقاتی دارد تا بتوان منابع تسهیلاتی استان به این حوزه هدایت کرد تا برای پایداری اقتصاد استان، بتوان به اندازه کافی از این ظرفیت ها بهره‌مند شد.
معاون استاندار در بازدید از غرفه‌ها با پژوهشگران گفتگو کرد  و در جریان توانمندی‌ها و درخواستها قرار گرفت.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲