رئیس دانشگاه به صورت سرزده از سراهای دانشجویی بازدید کرد

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۷ کد : ۲۷۶۴۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۴۴
 دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، با همراهی دکتر محمدی، رئیس دفتر ریاست، دکتر موسوی، معاون دانشجویی، دکتر چهکندی، مدیر دانشجویی و دکتر مزگی نژاد مدیر حراست دانشگاه در روزهای پنجشنبه و شنبه   ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از مجموعه سراهای دانشجویی سرو و صدف بازدید کرد.
رئیس دانشگاه به صورت سرزده از سراهای دانشجویی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بازدید رئیس دانشگاه از مجموعه سراهای دانشجویی سرو و صدف، دانشجویان به بیان دغدغه‌های خود در خصوص تردد داخل دانشگاه، کیفیت خدمات ارائه شده در غذاخوری‌ها و سراهای دانشجویی پرداخته و مسئولین مربوطه ضمن ارائه توضیحات لازم به بحث و تبادل نظر با دانشجویان پرداختند. مسئولان در این بازدیدها، تأکید کردند کلیه مدیریت‌های دانشگاه آماده پاسخ‌گویی به دغدغه‌های دانشجویان است و در صورت عدم رفع مشکلات دانشجویان محترم می‌توانند به صورت حضوری به مدیریت مربوطه مراجعه نمایند. در حاشیه این بازدید از سراهای مهارت آموزی در خوابگاههای دانشجویی نیز بازدید شد.
لازم به ذکر است این سراها به همت معاونت و مدیریت دانشجویی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان راه اندازی شده و برنامه های مختلفی را برای افزایش سطح مهارت دانشجویان ساکن خوابگاهها دارد و دانشجویان پس از شرکت در این دوره ها امکان اخذ مدرک مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای را خواهند داشت. در حال حاضر دو دوره تعمیر لوازم خانگی و خیاطی در سطح سراهای دانشجویی در حال برگزاری است.

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳