دیدار دبیران علمی و اجرایی "همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی" با مدیرعامل کویر تایر

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۸۱۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۸۴۰

دبیران علمی و اجرایی "اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی" روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1397 با مدیرعامل شرکت کویرتایر دیدار کردند. در این دیدار درخصوص اهداف و محورهای همایش صحبت و بر لزوم تشویق واقفین به شیوه های جدید وقف تاکید گردید. زینلی مدیرعامل شرکت نیز ضمن سخنانی، حمایت کویرتایر از این همایش را مورد توجه قرار داد.

 شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که در حال حاضر بیش از ۱۵ درصد از تایر تولیدی کشور (به لحاظ وزنی) و بیش از ۲۲ درصد از تایر تولیدی کشور (به لحاظ تعدادی) در این کارخانه تولید می‌گردد.  این شرکت به عنوان بزرگترین واحد صنعتی و تولیدی استان خراسان جنوبی، زمینه اشتغال مستقیم و تمام وقت ۱۲۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۲۰۰۰ نفر را فراهم نموده است. همچنین در این کارخانه از توانمندی ۱۵۰ کارشناس، کارشناس ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف و با تجربه بالا که عمدتاً از دانشگاه‌های معتبر کشور با بالاترین رتبه‌های علمی فارغ التحصیل شده اند، استفاده می‌گردد.

لازم به ذکر است اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی در تاریخ های 21 و 22 آبان ماه 1398 توسط گروه جغرافیای دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸