دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹ کد : ۲۸۴۰۱ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۰۹
رئیس دانشگاه بیرجند در خصوص پروژه‌های عمرانی دانشگاه بیرجند با حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار نمود.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی گیو رئیس دانشگاه در دیداری با مهندس حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی در خصوص پروژه‌های مهم دانشگاه گفتگو نمود. 

این نشست 17 مرداد در محل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور دکتر سیدمحمدرضا خلیل‌نژاد مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه و مهندس امیدیان کارشناس بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار گردید. 

در این نشست، دکتر لامعی گیو در خصوص لزوم تکمیل حصار و نرده‌کشی دیوار ضلع شمالی دانشگاه، تکمیل خوابگاه خواهران، سالن ورزشی خواهران، احداث ساختمان مرکز احیا و حفظ میراث مکتوب شرق ایران و اولویت‌های پروژه دانشکده هنر، ضمن ارائه آخرین وضعیت عمرانی و میزان پیشرفت پروژه‌ها، اولویت‌های هر پروژه و نقشی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌تواند در خصوص اتمام و بهره‌برداری از این موارد ایفا نماید، گفتگو کرد. 
در پایان این دیدار مهندس حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی پس از بررسی مستندات و همفکری در خصوص کمک به دانشگاه در خصوص برخی از پروژه‌های مهم دانشگاه قول مساعد داد. 

کلید واژه ها: پروژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی حمید جهانشاهی عمرانی

آخرین ویرایش۱۷ مرداد ۱۴۰۳