به همت نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)ی دانشگاه بیرجند صورت گرفت:

برگزاری چهار کارگاه آموزشی مرتبط با کارآفرینی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۴ کد : ۲۸۸۰۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۶
بیش از ۵۰۰ ساعت‌نفر آموزش برای کارآفرینان شرکت‌کننده در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، در قالب چهار کارگاه آموزشی به همت نهضت مسئولیت‌پذیری اجتماعی (نما) دانشگاه بیرجند ارائه گردید.
برگزاری چهار کارگاه آموزشی مرتبط با کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نهضت مسئولیت‌پذیری اجتماعی (نما) دانشگاه بیرجند با همکاری معاونت محترم پژوهشی، چهار کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط برای کارآفرینان شرکت‌کننده در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم برگزار کرد.

دکتر ملیحه فلکی، مجری نهضت مسئولیت‌پذیری اجتماعی (نما) دانشگاه بیرجند، گفت: به منظور ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه، همزمان با برگزاری نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، بیش از ۵۰۰ ساعت‌نفر آموزش برای کارآفرینان شرکت‌کننده در نمایشگاه در قالب چهار کارگاه آموزشی ذیل برگزار شد:

  • بازاریابی دیجیتال
  • مخاطب‌شناسی و روانشناسی فروش
  • مدیریت فروش و بازاریابی
  • آشنایی با بوم کسب و کار

دکتر فلکی افزود: کارگاه‌ها به صورت تعاملی با مشارکت حاضرین برگزار شد و در پایان همه کارگاه‌ها جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد تا کارآفرینان شرکت‌کننده به صورت اختصاصی و مطابق با مسائلی که در کسب‌وکار خود با آن مواجه هستند، به طرح سوال بپردازند. مدرسین نیز به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده و پیشنهادهایی برای حل مسائل مذکور ارائه دادند. براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار شد در آینده جلساتی برای مشاوره تخصصی با توجه به کسب‌وکارهای مختلف برگزار گردد.

برای تمامی شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در کارگاه‌ها به زبان فارسی و انگلیسی صادر شد.

 

کلید واژه ها: نما کارگاه آموزشی کارآفرینی نهضت مسوولیت پذیری اجتماعی

آخرین ویرایش۰۲ مهر ۱۴۰۳