طراحی، نصب و بهرهبرداری از استرابوردهای تبلیغاتی دانشگاه بیرجند
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، دکتر سید محمدرضا خلیلنژاد، مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه، با اعلام خبر طراحی، نصب و بهرهبرداری از دو استرابورد تبلیغاتی در محوطه پردیس دانشگاه توسط این مدیریت، گفت: «پس از نیازسنجی و با توجه به نیاز روزافزون مجموعه دانشگاه بیرجند به انجام تبلیغات محیطی، طرح ساخت استرابوردهای تبلیغاتی در محیط دانشگاه در دستور کار قرار گرفت.»
وی ادامه داد: «پس از تهیه طرح و برگزاری جلسات کارشناسی با متخصصان امر تبلیغات در دانشگاه و سطح استان، مدیریت روابط عمومی نسبت به رایزنی با سازندگان بومی استان اقدام نمود. پس از پیگیری و تهیه نقشه و دریافت تأییدیههای لازم از مراجع ذیصلاح و فنی، ساخت این دو مجموعه در دستور کار و انعقاد قرارداد قرار گرفت.»
مدیر روابط عمومی دانشگاه، افزود: «همزمان با عملیات ساخت این دو سازه تبلیغاتی، نظارت بر ساخت و انجام تغییرات لازم به منظور استفاده حداکثری از این سازهها در بازدیدهای متوالی و هماهنگی با شرکت سازنده انجام شد.»
وی اضافه کرد: «یکی از دغدغههای مدیریت روابط عمومی در ساخت این سازهها، استفاده از هر دو سمت تابلوها با کمترین هزینه در اجرا و پس از اجرا بود که با رایزنیهای انجام شده و نظرات کارشناسی به مجموعه سازنده این مهم محقق گردید. این سازههای تبلیغاتی به عنوان اولین سازههای تبلیغاتی در شهرستان هستند که کاربران به راحتی میتوانند نسبت به نصب بنرهای تبلیغاتی در هر دو سمت آنها به صورت کاملا مجزا اقدام نمایند و برای نصب بنرهای تبلیغاتی نیازی به پرداخت هزینه به نصاب نمیباشد.»
وی در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای بیدریغ ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم اداری و مالی و همکاری مجموعه مدیریت طرحهای عمرانی در ساخت و بهرهبرداری از این سازههای تبلیغاتی، گفت: «لازم است از همکاران پرتلاش و ساعی مجموعه مدیریت روابط عمومی که در طول ساخت این سازهها با نظرات ارزشمند و پیگیریهای دلسوزانه در تحقق آن نقش مهمی داشتند، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.»
وی با اعلام اینکه استرابوردهای تبلیغاتی دانشگاه در طراحی نسبت به دیگر استرابوردهای موجود، تغییرات قابل ملاحظهای به منظور استقامت و حداکثر صرفهجویی و تلفیق مدل بیلبورد و استرابورد صورت گرفته، یادآور شد: «در ساخت، اجرا و نصب کامل این سازههای تبلیغاتی در حدود ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.»
دکتر خلیلنژاد همچنین به اجرای نورپردازی در این سازهها برای هرچه بهتر شدن نمای بصری و ارسال بهتر پیامهای تبلیغاتی و ارتباط با مخاطبان اشاره کرد و بیان داشت: «با اجرای این پروژه بخشی از برنامه تبلیغاتی این مدیریت انجام شد.» وی با اعلام اینکه سازههای تبلیغاتی در بلوار اصلی دانشگاه و در دو مکان سهراه فیروزه و مقابل ساختمان مرکز مشاوره به عنوان اماکن پرتردد دانشگاه نصب گردیده، تأکید کرد: «برنامه عملیاتی این مدیریت برای اجرای برنامه تبلیغاتی و ارتباط با مخاطبان و اطلاعرسانی در محوطه دانشگاه و در داخل استان و همچنین استفاده حداکثری از ابزارهای جدید در فضای مجازی نیز تهیه و براساس زمانبندی اجرایی خواهد شد.»
لازم به توضیح است؛ استرابوردهای تبلیغاتی اجرا شده، قابلیت اجرای هرگونه تبلیغاتی محیطی را در ابعاد ۱۲.۵ متر مربع دارند و با این اقدام، فضای اطلاعرسانی و تبلیغات محیطی دانشگاه گسترش یافته و در خدمت جامعه دانشگاهی قرار میگیرد. سازههای تبلیغاتی اجرا شده در این پروژه با ارتفاع ۶ متر از سطح زمین اجرا شده است و به منظور زیباسازی و معرفی هرچه بهتر، در بالای هرکدام از این استرابوردها لگوی دانشگاه بیرجند اجرا شده است. با اجرای نورپردازی، این استرابوردها قابلیت نمایش پیامهای تبلیغاتی در شبانهروز را دارند.