برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند

۰۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۵ کد : ۳۴۴۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۰۶
اولین جلسه شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند امروز شنبه ۴ خرداد ۹۸ در محل مرکز نوآوری و شتابدهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، اولین جلسه شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سید سعیدرضا احمدی زاده مسئول بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی، دکتر محمدعلی تاصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در محل مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

 دکتر خامسان ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و شب های قدر افزود تقارن برگزاری اولین جلسه شورای راهبری مرکز نوآوری و شتابدهی با این ایام با برکت، انشالله نویدبخش روزهای خوب برای مرکز باشد.

رئیس دانشگاه بیرجند از در اختیار قراردادن زیربنایی حدوداً 2500 متر مربع برای مرکز نوآوری و شتابدهی از حمایت کامل دانشگاه از این مرکز گفت.

دکتر احمدی زاده ضمن تشکر از دکتر خامسان بابت حمایت ها بی شائبه ایشان در راه اندازی مرکز، از اهمیت شفاف سازی آیین نامه ها و قرارداد ها  گفت و بر لزوم قرار گرفتن این آیین نامه ها در سایت و امکان وجود ثبت اینترنتی تاکید کرد.

دکتر محمدعلی ناصری نیز از زحمات و حمایت های دکتر خامسان در جهت راه اندازی این مرکز تشکر کرد و ضمن بیان شرایط مستعد برای ایجاد یک مرکز رشد در دانشگاه بیرجند، بر ثبت آن، برای استفاده از مشوق هایی مثل معافیت مالیاتی شرکت هایی که در اینجا فعالیت می کنند تاکید کرد.

گفتنی است در این مرکز دانشجویان با مهارت‌های کسب و کار، نحوه ورود به بازار و رشد ایده‌های نوآورانه آشنا می شوند و حمایت از ایده برای تبدیل به نمونه اولیه خدمات یا محصول از نظر تجهیزات و مشاوره در این مرکز انجام می‌شود.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۳۹۸