حجه الاسلام جعفری به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه منصوب شد

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳ کد : ۳۵۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۸۵
طی حکمی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، حجه الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه بیرجند و واحدهای تابعه استانی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی در امور مساجد و ستاد اقامه نماز و با عنایت به آیین نامه اجرایی فرآیند ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاههای اجرایی کشور در سال 1397،  به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه و واحدهای تابعه استانی منصوب می شوید. امید است با مشارکت و همراهی سایر همکاران دانشگاهی شاهد حضور فعال تر دانشگاهیان در عرصه نماز و مسجد باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی از سال 1389 تاکنون، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند از سال 1378 تاکنون، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، عضو هیأت امنای مساجد دانشگاه بیرجند، عضویت در هیأت رئیسه دانشگاه، هیأت جذب، کمیته انضباطی، شورای فرهنگی و شورای دانشگاه بیرجند، عضو کمیته اقتصاد مقاومتی، عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه بخشی از سمت های اجرایی حجه الاسلام محمد علی جعفری می باشد.

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۳۹۸