شرح وظایف رئیس واحد تغذیه
ـ هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور تغذیه دانشجویان دانشگاهـ اعمال نظارت لازم بر نحوه کار پیمانکاران پخت غذا و طبخ نان بلحاظ کمی، بهداشتی و کیفیت طبخ ـ نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه غذایی دانشجویان و کارکنان با توجه به نیازهای سنی ـ انجام بازدیدهای دورهائی و مرتب از سلف سرویسها و بازبینی نحوه کار کارکنان شاغل در غذاخوریها ـ نظارت لازم بر خرید اقلام غذایی، تحویل اجناس خریداری شده به انبار، نگهداری و خروج آن از انبار بر اساس دستورالعملهای تدارکاتی و انبارداری ـ نظارت بر تهیه اطلاعات مربوط به سفارشات کلی که مورد احتیاج واحد ذیربط می باشد. ـ همکاری و هماهنگی لازم در انتخاب پیمانکاران طبخ غذا و پخت نان و ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده در رابطه با عقد قراردادهای طبخ و توزیع غذا ـ نظارت لازم در انجام محاسبات مربوط به حق الزحمه پیمانکاران طبخ نان و پخت غذا در دانشگاه ـ بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی واحد ذیربط و انعکاس آن به مسئولین مافوق ـ نظارت بر حفاظت اقلام غذایی در انبار و کنترل وسایل ایمنی به منظور جلوگیری از بروز آتش سوزی و حوادث احتمالی در انبار ـ هماهنگی و همکاری لازم به منظور ارائه اقلام غذایی جهت اردوها، سمینارها، المپیادهای دانشجویی، میزبانی طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان و اعتکاف دانشجوئی ـ برگزاری جلسات مرتب و منظم با کارکنان تحت سرپرستی و پیمانکاران طرف قرارداد به منظور رسیدگی به مشکلات آنان و در جهت ارتقاء سطح سرویس دهی بهتر |
-بررسی و نظرسنجی سطوح رضایتمندی دانشجویان از کیفیت طبخ غذا ونحوه خدمات دهی به آنان
ـ بررسی و نظارت بر کنترل کیفیت اجناس و اقلام خریداری شده به لحاظ تاریخ تولید و انقضا تطبیق کالای خریداری شده با نمونه سفارشی و ممهور بودن به پلمپ سلامت مصرف ـ نظارت بر ارائه اقلام غذایی اساسی به دانشکدههای اقماری دانشگاه و تسویه حساب با دانشکدههای مذکور ـ نظارت لازم بر تسویه حساب با پیمانکاران براساس آمار رسمی ماخوذه ـ نظارت لازم بر کار واحد اتوماسیون تغذیه ـ نظارت بر حفظ هماهنگی لازم فیمابین شرکت های طرف قرارداد، کارکنان انبار، سالنهای غذاخوری و اپراتورهای مستقر در سلف سرویسها در جهت ارائه خدمات منظم به دانشجویان ـ نظارت بر وضعیت کارگران شاغل در غذاخوریها به لحاظ آراستگی و تمیزی ظاهری لباس، داشتن ماسک و کلاه و کارت بهداشت سلامت - نظارت بر سمپاشی دوره ای اماکن مربوطه ـ تحقیق و نظرسنجی از دانشجویان به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده توسط کارکنان واحد تابع و استفاده از آن در برنامه ریزیهای آتی واحد ـ رعایت دستورالعملها، بخشنامهها و آئین نامههای ذیربط ـ شرکت در دورههای آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی ـ تهیه گزارش لازم از عملکرد واحد و تنظیم آمار مورد نیاز جهت مسئولین مافوق ـ شرکت در جلسات سمینارها و کمیسیونها با توجه به نیاز ـ انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق روابطـ گزارش به مقام مافوق |
ـ نظارت و سرپرستی بر کار کارکنان تابع